Arkadaşlar kız arkadaşımın İPhone 4 yurtdışından gelen cihazını 1 yıldan fazla sorunsuz kullanıyodu.

Son 2 gündür ekrana gelen 1 hata nedeni ile telefon kilitlenmiş durumda.

Ekrana gelen ve İtunesteki resim aşağıdaki gibidir.



Sorun tam olarak nedir arkadaşlar?