• 09-11-2012, 22:43:35
    #1
    az önce özel mesajlarıma girdim. giden kutusuna tıkladım. gönderdiğim bir mesajı açtığım anda karşıma bir popup cıktı


    "Herşeyi sana yazdım, Herşeye Seni yazdım " bu genel birşeymi yoksa, hani ne bileyim, çözemedim arkadaşlar varmı bilen eden ? nedir ne değildir. ?
  • 10-11-2012, 03:02:24
    #2
    YRG
    Üyeliği durduruldu
    R10'un geleneksel sözüdür.


    Sent from my iPad using Tapatalk