Forumda ilginç bişi oldu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forumda ilginç bişi oldu
1
●
202
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Forumda ilginç bişi oldu
09-11-2012, 22:43:35
#1
Misafir
az önce özel mesajlarıma girdim. giden kutusuna tıkladım. gönderdiğim bir mesajı açtığım anda karşıma bir popup cıktı
"Herşeyi sana yazdım, Herşeye Seni yazdım " bu genel birşeymi yoksa, hani ne bileyim, çözemedim arkadaşlar
varmı bilen eden ? nedir ne değildir. ?
10-11-2012, 03:02:24
#2
YRG
Üyeliği durduruldu
R10'un geleneksel sözüdür.
Sent from my iPad using Tapatalk
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler