az önce özel mesajlarıma girdim. giden kutusuna tıkladım. gönderdiğim bir mesajı açtığım anda karşıma bir popup cıktı
"Herşeyi sana yazdım, Herşeye Seni yazdım " bu genel birşeymi yoksa, hani ne bileyim, çözemedim arkadaşlar

varmı bilen eden ? nedir ne değildir. ?