• 12-11-2012, 15:55:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    bu ay zanox ödemesini alan varmı?
    bu ayın ödemesi halen gelmedi de bugün normalde ödemeleri lazımdı
    10undan sonra ödüyorlardı

    alan yada alamayan varmı?
  • 12-11-2012, 19:40:18
    #2
    Bana yetkilendirme bile çıkmadı 2 ay oldu 150 teyit edildi var ilk ödememi alacaktım alamadım.
  • 12-11-2012, 22:55:27
    #3
    Bana gider pusulası geldi cuma gonderdim gelen giden yok bekleyelim bakalım
  • 13-11-2012, 11:24:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bende beklemedeyim normalde 10-12 si arası yatardı dün yatmadı bugünde yatmazsa sanırım teknik problem war diyeceğim
  • 13-11-2012, 15:50:20
    #5
    bugünde yatmadı bende dün yada bugün yollarlar diye düşünüyordum ama ilk kez geciktiler normalde 10 yada 11 inde yapıyorlardı cumaya kadar yatar umarım
  • 13-11-2012, 17:58:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Evet Almanya’dan kaynaklanan teknik bir problem var ve çözmeye çalışıyorlar. O nedenle tüm yayıncıların ödemeleri bekliyor. Belirtiklerine göre bir hafta sürebilirmiş. Açıkçası biz de onlardan güzel haberin gelmesini beklioruz.

    diye yanıt geldi
    nusret bey ile görüştüm yetkili kişi ile
    aldığım cevap bu arkadaşlar marketplace uygulamasına geçtikleri için yurtdışından kaynaklı teknik sorunlar oluyor

    hatta panelde ücret düşmesi yaşanmış bugün dikkat ettim yaklaşık 30-40 tl düşmüş dünki kazançta işlememiş teknik sorunları bildirdim
  • 13-11-2012, 18:01:05
    #7
    arkadaslar ben üye oldum gösterim gunluk 1500 civarı , 3-5 de tık oluyor fakat para göremiyorum. Siteye reklam kodundan baska bişey ekleniyormu ? veya zanox ta işaretlemem gereken biryerler varmı kusura bakmayın konuyu dagıttım ama görmüsken uzmanlara sorayım dedim.
  • 13-11-2012, 22:29:14
    #8
    performansodev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet Almanya’dan kaynaklanan teknik bir problem var ve çözmeye çalışıyorlar. O nedenle tüm yayıncıların ödemeleri bekliyor. Belirtiklerine göre bir hafta sürebilirmiş. Açıkçası biz de onlardan güzel haberin gelmesini beklioruz.

    diye yanıt geldi
    nusret bey ile görüştüm yetkili kişi ile
    aldığım cevap bu arkadaşlar marketplace uygulamasına geçtikleri için yurtdışından kaynaklı teknik sorunlar oluyor

    hatta panelde ücret düşmesi yaşanmış bugün dikkat ettim yaklaşık 30-40 tl düşmüş dünki kazançta işlememiş teknik sorunları bildirdim
    Ben de bu ay ilk ödememi alacaktım hocam yetkilendir çıkmadı acaba gelecek ay alabilir miyim?
  • 14-11-2012, 00:04:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    oktaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaslar ben üye oldum gösterim gunluk 1500 civarı , 3-5 de tık oluyor fakat para göremiyorum. Siteye reklam kodundan baska bişey ekleniyormu ? veya zanox ta işaretlemem gereken biryerler varmı kusura bakmayın konuyu dagıttım ama görmüsken uzmanlara sorayım dedim.
    tik olması önemli dğeil
    lead
    geri dönüş olması lazım
    misal markafoni pempepanjur gibi ark siteleri var
    koy kodlarını üye olan olursa üye başına 2 tl filan kazanıosun

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:04:06 -->-> Daha önceki mesaj 00:02:09 --

    katates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de bu ay ilk ödememi alacaktım hocam yetkilendir çıkmadı acaba gelecek ay alabilir miyim?
    bu ay kazandın
    1-2 ay geriden gelir hocam
    45 gün sonra ödeme yaptıkları için

    misal üstde

    0.00 tl

    altda
    acik onaylanmıs 500 tl filan yazıosa
    örnek yazdm

    üstdeki tutar
    en aşa 50 tl olana kadar
    ödeme alamazsınız
    50 tl üzeri olduğunda profil ekranında vergi bilgileri adres vs tc bilgileri girili ise zanox size mail atar
    gider pusulası düzenler tahmini ayın 5 ile 8 i arsında gönderiyor sonra siz onu imzzalayıp tarayip gönderiosunuz yada fax ile sonra
    onlarda ödemeyi işleme alip size ücretinizi belirttiğiniz iban banka hesabına yatırıyor havale ile
    bu ay gecikti ama ödemeler almanya kaynaklıyms 1 hafta beklicez bklm