bu ay zanox ödemesini alan varmı?
bu ayın ödemesi halen gelmedi de bugün normalde ödemeleri lazımdı
10undan sonra ödüyorlardı
alan yada alamayan varmı?
Zanox ödeme alan?
28
●3.870
- 12-11-2012, 15:55:47Üyeliği durduruldu
- 12-11-2012, 22:55:27Bana gider pusulası geldi cuma gonderdim gelen giden yok bekleyelim bakalım
- 13-11-2012, 11:24:30Üyeliği durduruldubende beklemedeyim normalde 10-12 si arası yatardı dün yatmadı bugünde yatmazsa sanırım teknik problem war diyeceğim
- 13-11-2012, 17:58:54Üyeliği durdurulduEvet Almanyadan kaynaklanan teknik bir problem var ve çözmeye çalışıyorlar. O nedenle tüm yayıncıların ödemeleri bekliyor. Belirtiklerine göre bir hafta sürebilirmiş. Açıkçası biz de onlardan güzel haberin gelmesini beklioruz.
diye yanıt geldi
nusret bey ile görüştüm yetkili kişi ile
aldığım cevap bu arkadaşlar marketplace uygulamasına geçtikleri için yurtdışından kaynaklı teknik sorunlar oluyor
hatta panelde ücret düşmesi yaşanmış bugün dikkat ettim yaklaşık 30-40 tl düşmüş dünki kazançta işlememiş teknik sorunları bildirdim - 13-11-2012, 18:01:05arkadaslar ben üye oldum gösterim gunluk 1500 civarı , 3-5 de tık oluyor fakat para göremiyorum. Siteye reklam kodundan baska bişey ekleniyormu ? veya zanox ta işaretlemem gereken biryerler varmı kusura bakmayın konuyu dagıttım ama görmüsken uzmanlara sorayım dedim.
- 13-11-2012, 22:29:14Ben de bu ay ilk ödememi alacaktım hocam yetkilendir çıkmadı acaba gelecek ay alabilir miyim?performansodev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2012, 00:04:06Üyeliği durduruldutik olması önemli dğeiloktaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lead
geri dönüş olması lazım
misal markafoni pempepanjur gibi ark siteleri var
koy kodlarını üye olan olursa üye başına 2 tl filan kazanıosun
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:04:06 -->-> Daha önceki mesaj 00:02:09 --
bu ay kazandınkatates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1-2 ay geriden gelir hocam
45 gün sonra ödeme yaptıkları için
misal üstde
0.00 tl
altda
acik onaylanmıs 500 tl filan yazıosa
örnek yazdm
üstdeki tutar
en aşa 50 tl olana kadar
ödeme alamazsınız
50 tl üzeri olduğunda profil ekranında vergi bilgileri adres vs tc bilgileri girili ise zanox size mail atar
gider pusulası düzenler tahmini ayın 5 ile 8 i arsında gönderiyor sonra siz onu imzzalayıp tarayip gönderiosunuz yada fax ile sonra
onlarda ödemeyi işleme alip size ücretinizi belirttiğiniz iban banka hesabına yatırıyor havale ile
bu ay gecikti ama ödemeler almanya kaynaklıyms 1 hafta beklicez bklm