performansodev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet Almanya’dan kaynaklanan teknik bir problem var ve çözmeye çalışıyorlar. O nedenle tüm yayıncıların ödemeleri bekliyor. Belirtiklerine göre bir hafta sürebilirmiş. Açıkçası biz de onlardan güzel haberin gelmesini beklioruz.

diye yanıt geldi
nusret bey ile görüştüm yetkili kişi ile
aldığım cevap bu arkadaşlar marketplace uygulamasına geçtikleri için yurtdışından kaynaklı teknik sorunlar oluyor

hatta panelde ücret düşmesi yaşanmış bugün dikkat ettim yaklaşık 30-40 tl düşmüş dünki kazançta işlememiş teknik sorunları bildirdim
Ben de bu ay ilk ödememi alacaktım hocam yetkilendir çıkmadı acaba gelecek ay alabilir miyim?