Bugün bildiğiniz üzere 1 Mayıs. Bu 1 Mayıs'ın anlamı farklı; ülkemizde 1 Mayıslar'ın kutlandığı yüzüncü yıl bu yıl.
Herkesin 1 Mayıs işçi ve emekçi bayramı kutlu olsun. Burdaki birçok kişi, garip bir tanımlama olacak belki ama "internet emekçisi"; o nedenledir ki, burdaki herkesin bayramı olarak da sayıyorum bu bayramı. Tekrar kutlu olsun.
1 Mayıs İşçi ve Emekçi Bayramı Kutlu Olsun!
18
●1.280
- 01-05-2009, 19:15:55internette saldırlacak yer varmıgardoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2009, 19:54:39bayramın kelime anlamını bilmeyen gerensiz insanlar tarafından kutlanılan bayram gercek anlamda bayram değildir. ankarada olanlar özellikle böyle adamları bu memleketde tutmamak lazım. senin ananın babanın bacının kardeşinin korumalığını yapan polise karşı. şerefsizler. böyle bir bayram kutlama olamaz
- 01-05-2009, 20:01:07Yanlış anlamada Sıtkı, benim mesajımdan böyle bir olay çıkabileceğini nasıl düşündün acaba? Çünkü o olayları görmeyen yoktur, o olayların gösterildiği linki silmen olayları insanların görebilmesini engellemez ki buraya yorum yapacak kişilerde zaten o görüntüleri gören kişilerdir.****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca yazımda ideolojik ve kavga çıkaracak bir yazı olduğunuda düşünmüyorum.
Sadece mesajımın silinmesine şaşırdığım için yazmak istedim, elbette yorum size kalmış.