• 01-05-2009, 00:37:34
    #1
    Bugün bildiğiniz üzere 1 Mayıs. Bu 1 Mayıs'ın anlamı farklı; ülkemizde 1 Mayıslar'ın kutlandığı yüzüncü yıl bu yıl.

    Herkesin 1 Mayıs işçi ve emekçi bayramı kutlu olsun. Burdaki birçok kişi, garip bir tanımlama olacak belki ama "internet emekçisi"; o nedenledir ki, burdaki herkesin bayramı olarak da sayıyorum bu bayramı. Tekrar kutlu olsun.
  • 01-05-2009, 19:00:53
    #2
    Başta internet emekçileri olmak üzere tüm emekçilerin bayramı kutlu olsun
  • 01-05-2009, 19:15:55
    #3
    gardoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başta internet emekçileri olmak üzere tüm emekçilerin bayramı kutlu olsun
    internette saldırlacak yer varmı
  • 01-05-2009, 19:53:37
    #4
    Misafir
    Bu başlık altında ideolojik ve kavga çıkartırcı her türlü mesaj ban sebebidir.
  • 01-05-2009, 19:54:39
    #5
    bayramın kelime anlamını bilmeyen gerensiz insanlar tarafından kutlanılan bayram gercek anlamda bayram değildir. ankarada olanlar özellikle böyle adamları bu memleketde tutmamak lazım. senin ananın babanın bacının kardeşinin korumalığını yapan polise karşı. şerefsizler. böyle bir bayram kutlama olamaz
  • 01-05-2009, 19:55:00
    #6
    Bilmiyorum artık kimler ama dağdakilerden farkları olmadığı kesin
  • 01-05-2009, 19:57:16
    #7
    Bayram gibi kutlayan , Taksim meydanı'nda 7-8.000 kişi gördüm ben haberlerde sadece . O meydandakilere de hiçbirşey yapmıyordu polis . Onun dışında herkes terör estiriyordu .
  • 01-05-2009, 20:01:07
    #8
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu başlık altında ideolojik ve kavga çıkartırcı her türlü mesaj ban sebebidir.
    Yanlış anlamada Sıtkı, benim mesajımdan böyle bir olay çıkabileceğini nasıl düşündün acaba? Çünkü o olayları görmeyen yoktur, o olayların gösterildiği linki silmen olayları insanların görebilmesini engellemez ki buraya yorum yapacak kişilerde zaten o görüntüleri gören kişilerdir.
    Ayrıca yazımda ideolojik ve kavga çıkaracak bir yazı olduğunuda düşünmüyorum.
    Sadece mesajımın silinmesine şaşırdığım için yazmak istedim, elbette yorum size kalmış.
  • 01-05-2009, 20:13:41
    #9
    Kutlu olsun Bu sene fazla olay cıkmadı ne güzel