Bu başlık altında ideolojik ve kavga çıkartırcı her türlü mesaj ban sebebidir.
Yanlış anlamada Sıtkı, benim mesajımdan böyle bir olay çıkabileceğini nasıl düşündün acaba? Çünkü o olayları görmeyen yoktur, o olayların gösterildiği linki silmen olayları insanların görebilmesini engellemez ki buraya yorum yapacak kişilerde zaten o görüntüleri gören kişilerdir.
Ayrıca yazımda ideolojik ve kavga çıkaracak bir yazı olduğunuda düşünmüyorum.
Sadece mesajımın silinmesine şaşırdığım için yazmak istedim, elbette yorum size kalmış.