• 26-10-2012, 22:30:52
    #1
    Merhabalar;

    30 adet sayfa mevcut olan facebook hesabım kapatıldı, giriş yaptığımda kimlik bilgileri isteniyor göndermeme rağmen bir dönüş yapılmadı doğru düzgün. Aynı şekilde kapatılan bazı arkadaşların hesapları açılmış hangi aşamaları gerçekleştirdiler bilgi verirlerse sevinirim.
  • 26-10-2012, 22:39:12
    #2
    1 ay bile surebilir o. hala acilmayan hesaplarim var
  • 26-10-2012, 23:06:03
    #3
    facebook Türkiye maili mevcut diyorlar onu biliyorsanız ona mail atabilirim bu konuyla alakalı. Hiç yoktan Ayvazhosting Facebook sayfasını kurtarayım.
  • 26-10-2012, 23:27:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yaklaşık 10 gün belki o kadar bile olmadı hesabım kapatılmıştı. Kimliğimi gönderdim, bilgilerimi gönderdim. Hesap, eskisinden daha iyi şuanda. Açılmış durumda.
  • 27-10-2012, 00:17:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    TurkishHiphop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 10 gün belki o kadar bile olmadı hesabım kapatılmıştı. Kimliğimi gönderdim, bilgilerimi gönderdim. Hesap, eskisinden daha iyi şuanda. Açılmış durumda.
    Tam olarak nereye , ne şekilde mail attınız acaba?
  • 27-10-2012, 00:35:01
    #6
    Crowley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak nereye , ne şekilde mail attınız acaba?
    Ben facebook a attım beyfendi nereye attmış bende merak ettim doğrusu. Eğer açıyorlarsa gerçekten beklemeye değer.
  • 27-10-2012, 00:42:57
    #7
    Crowley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak nereye , ne şekilde mail attınız acaba?
    klax_klax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben facebook a attım beyfendi nereye attmış bende merak ettim doğrusu. Eğer açıyorlarsa gerçekten beklemeye değer.
    Buradan yapılabiliyor. Nüfus Cüzdanınızın ön kısmını taratıp göndermeniz yeterli.
  • 27-10-2012, 00:51:12
    #8
    Makay53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradan yapılabiliyor. Nüfus Cüzdanınızın ön kısmını taratıp göndermeniz yeterli.
    Bende oradan gönderdim umarım açılır.
  • 27-10-2012, 11:18:20
    #9
    Üyeliği durduruldu
    klax_klax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende oradan gönderdim umarım açılır.
    Biraz beklemeniz gerekiyor fakat. Açılmadı diye de sürekli göndermeyin yoksa hiç açılmaz. Ne kadar çok mail atarsanız o kadar çok geç açılır. 1 tane atın ve bekleyin.