klax_klax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende oradan gönderdim umarım açılır.
Biraz beklemeniz gerekiyor fakat. Açılmadı diye de sürekli göndermeyin yoksa hiç açılmaz. Ne kadar çok mail atarsanız o kadar çok geç açılır. 1 tane atın ve bekleyin.