• 23-10-2012, 21:08:44
    #1
    ben de sıvı teması olan iphone 4 var yurtdışından geldi.

    pasaport kaydı olmadığı için hatta kapandı, yaptırmak istiyorum ama hatta kapandığından dolayı yapılıp, yapılmadığını anlayamıyorum.

    telefoncu pasaport kaydı olmadığından düzelmiyor diyor. pasaport kaydını yaptır cihazı açarım diyor.

    kesin açıp, açamayacağı belli değil o yüzden geçici pasaport kaydı yaptırmak istiyorum.

    vergi ödenmeyeceği için ucuz yollu kayıt yapan birisine geçici ( 6 aylık ) pasaport kaydı yaptırmak istiyorum.
  • 23-10-2012, 22:25:28
    #2
    Geçici kayıt olmaz diye biliyorum. İyi araştırın
  • 23-10-2012, 23:35:29
    #3
    geçici kayıt var.

    yurtdışından gelen türk vatandaşları izne geldiğinde 100 lira boş yere harç ödemesin diye 6 aylık kayıt yapılıyor.

    pm ile bir teklif geldi turist pasaportuna 120 liraya kayıt yaparım diye, vergisiz kayıt yapacakmış.

    böyle tekliflerle gelecekler sinirli anıma denk gelirse süresiz banlanma uğruna aklımdan geçen bütün küfürleri okuyacağından emin olsun.

    devlete vergi yok bir şey yok. 10 lira gsm şirketine para ödeyeceksiniz altı, üstü. biraz da size vereceğim.

    kendinizi çakal zannedip uçuk, kaçık teklifler göndermeyin.
  • 23-10-2012, 23:49:32
    #4
    donanimhaberde araştırabilirsiniz geçenlerde benzer konular görmüştüm.
  • 24-10-2012, 02:16:09
    #5
    orada konu açtım ama sildiler.
  • 24-10-2012, 03:33:09
    #6
    yabancı üni öğrencilerinden bulun hocam...
  • 24-10-2012, 17:13:19
    #7
    yok mu forumda şu işi yapacak birisi.
  • 24-10-2012, 17:15:55
    #8
    Üyeliği durduruldu
    turist pasaportta yaptirmak isteyenlerden uzak durun. 3 kagitcilardir. pasaport sahibinin bilgisi bile yoktur.

    biri yabanci universite ogrencisi bulun demisti. ben onlardan biriyim ve bircok tanidigim da yurtdisindan kendileri getirdikleri telefonlari kayit etmisler.. 2 yilda 1 izin veriliyor yanlis bilmiyorsam
  • 24-10-2012, 17:23:13
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar konu dışı ama iphone 4 aldım bende proximity sensör sorunu var bunun yapımı ne kadara patlar acaba bana bir bilgi verebilecek var mı?