geçici kayıt var.

yurtdışından gelen türk vatandaşları izne geldiğinde 100 lira boş yere harç ödemesin diye 6 aylık kayıt yapılıyor.

pm ile bir teklif geldi turist pasaportuna 120 liraya kayıt yaparım diye, vergisiz kayıt yapacakmış.

böyle tekliflerle gelecekler sinirli anıma denk gelirse süresiz banlanma uğruna aklımdan geçen bütün küfürleri okuyacağından emin olsun.

devlete vergi yok bir şey yok. 10 lira gsm şirketine para ödeyeceksiniz altı, üstü. biraz da size vereceğim.

kendinizi çakal zannedip uçuk, kaçık teklifler göndermeyin.