• 20-10-2012, 16:20:28
    #10
    Üyeliği durduruldu
    WebServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone 4s olan android mi?
    java
  • 20-10-2012, 16:29:43
    #11
    10 tane iPhone 5'i 2 bin tl'ye verir misiniz?
  • 20-10-2012, 17:17:15
    #12
    Üyeliği durduruldu
    _taka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 tane iPhone 5'i 2 bin tl'ye verir misiniz?
    pm attım ama dönüş yapmadın.
  • 20-10-2012, 20:58:38
    #13
    Arkadaştan ürünü bugün satın aldım elime geçince detaylı bilgileri vereceğim... sormak istediğiniz her şeyi bana sorabilirsiniz...
  • 20-10-2012, 21:58:11
    #14
    JustFeel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaştan ürünü bugün satın aldım elime geçince detaylı bilgileri vereceğim... sormak istediğiniz her şeyi bana sorabilirsiniz...
    Hayırlı Olsun Güle Güle Kullan. tabi Sende postlarsın 4s beyaz almayıda ileride düşünebilirim bi gelsin bnmdekide iphone 5 bnde diğer Konudan Postlayacağım..
  • 20-10-2012, 22:05:14
    #15
    Cin malımı bu bir çözemedim detaylı pm alabilirmiyim.
  • 20-10-2012, 22:23:50
    #16
    barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Olsun Güle Güle Kullan. tabi Sende postlarsın 4s beyaz almayıda ileride düşünebilirim bi gelsin bnmdekide iphone 5 bnde diğer Konudan Postlayacağım..
    Pazartesi gelecek hocam. Her şeyini inceleyip yazacağım Teşekkür ederim.
    dLiciouS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cin malımı bu bir çözemedim detaylı pm alabilirmiyim.
    Telefon replika. Java işletim sistemine sahip 8 gb hafızalı ve 5 mp kameralı. Orjinalinden tek farkı bu hocam. Bugün arkadaş web camden gösterdi menüsü , arka kapağındaki yazılar ve logo her şeyi aynı tek farkı işletim sistemi ve kamerası 5 mp( orjinalinde 8 mp) wirelessi felan var...
  • 20-10-2012, 22:26:23
    #17
    JustFeel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazartesi gelecek hocam. Her şeyini inceleyip yazacağım Teşekkür ederim.


    Telefon replika. Java işletim sistemine sahip 8 gb hafızalı ve 5 mp kameralı. Orjinalinden tek farkı bu hocam. Bugün arkadaş web camden gösterdi menüsü , arka kapağındaki yazılar ve logo her şeyi aynı tek farkı işletim sistemi ve kamerası 5 mp( orjinalinde 8 mp) wirelessi felan var...
    Sonradan sıkıntı cıkartımı peki hoca yani üstünde orjinal olmadına dair birşey varmi?
  • 20-10-2012, 23:17:35
    #18
    dLiciouS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonradan sıkıntı cıkartımı peki hoca yani üstünde orjinal olmadına dair birşey varmi?
    Arkası önü kasası ağırlığı her şeyi aynı.Dış görünüşü birebir. Malzeme aynı mı onu gelince anlayacağım. Şöyle diyeyim. Ayarlar menüsünden işletim sistemine bakınca ios(orjinal iphone işletim sistemi) gözüküyor. cihaz 8 gb orjinal iphone 4s de 8 gb yok ama ayarlardan bakınca 64 gb gözüküyor. Dediğim gibi ürün geldiği zaman orjinal iphone 4s ile karşılaştıracağım. - lerini ve varsa + larını buraya detaylı olarak yazacağım hocam. Hatta ilk başta arkadaşımı keklemeye çalışacağım. 1 yıldır kullanıyor neredeyse bakalım ne olacak...