barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı Olsun Güle Güle Kullan. tabi Sende postlarsın 4s beyaz almayıda ileride düşünebilirim bi gelsin bnmdekide iphone 5 bnde diğer Konudan Postlayacağım..
Pazartesi gelecek hocam. Her şeyini inceleyip yazacağım Teşekkür ederim.
dLiciouS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cin malımı bu bir çözemedim detaylı pm alabilirmiyim.
Telefon replika. Java işletim sistemine sahip 8 gb hafızalı ve 5 mp kameralı. Orjinalinden tek farkı bu hocam. Bugün arkadaş web camden gösterdi menüsü , arka kapağındaki yazılar ve logo her şeyi aynı tek farkı işletim sistemi ve kamerası 5 mp( orjinalinde 8 mp) wirelessi felan var...