• 14-10-2012, 17:47:47
    #10
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satsınlar onlar hocam ne yapabilirim yani onlar öyle satıyor diye bendemi öyle satayım serbest piyasa 4 lira için neden satayım yani kendim yerim.
    Şimdiden afiyet olsun. O fiyata kimse almaz. Üstelik bu gece son. Elindekiler de uçup gidecek kullanmazsan.
  • 14-10-2012, 17:49:55
    #11
    Fikirleriniz için teşşekürler arkadaşlar

    Satış devam ediyor.

    1 Adet Pizza Kodu : 7,5
    2 Adet Pizza Kodu : 15
  • 14-10-2012, 18:02:16
    #12
    ne satıyon kendin ye
  • 14-10-2012, 18:07:28
    #13
    Kardeş şimdiden sana afiyet olsun dileklerimizle.

    İşin rast gele.
  • 14-10-2012, 18:15:42
    #14
    Evet arkadaşlar 1 Adet kod satıldı.

    1 Adet stok kaldı

    1 Adet Pizza Kodu : 7,5 satılmadan acele edin.
  • 14-10-2012, 18:22:03
    #15
    kazandığımızı nerden anlıyoruz bende dün başvuru yapmmıştım ama
  • 14-10-2012, 18:30:27
    #16
    Sdemirdag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kazandığımızı nerden anlıyoruz bende dün başvuru yapmmıştım ama
    Başvuru yaptığın mail adreslerine kod geliyor. Spam bölümünede bakmayı unutmayın hotmailde oraya düşüyor.

    Bu arada 1 Adet Pizza Kodu kaldı fiyat : 7,5
  • 14-10-2012, 18:36:16
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 Adet alındı
  • 14-10-2012, 18:37:59
    #18
    Elimdeki bütün kodlar satılmıştır. Teşşekürler

    Konuya fikirlerini belirten arkadaşlara teşşekürlerimi sunarım

    Konu Kilitlenirse sevinirim...