corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satsınlar onlar hocam ne yapabilirim yani onlar öyle satıyor diye bendemi öyle satayım serbest piyasa 4 lira için neden satayım yani kendim yerim.
Şimdiden afiyet olsun. O fiyata kimse almaz. Üstelik bu gece son. Elindekiler de uçup gidecek kullanmazsan.