• 16-10-2009, 17:18:31
    #10
    Video çok uzun olduğundan 5mb kısmını kesip upload ettim, dilersen sınırsız internetli bir yerden tamamını da upload ederim sorun değil. Buyrun: www.denizgormez.com/victories.flv

    Milleti anlamıyorum, web aleminde gerçekten bir şeylerin korunabileceğini düşünmek bence çok mantıksız. Nitekim kullanıcıya giden her şey alınabilir, çoğaltılabilir, kullanılabilir, kırılabilir vs. Tekrar belirtiyorum konuyu baltalamak değil amacım. Sadece doğruları göstermek. Belki siz de alınabildiğini bilmiyordunuz, öğrenmiş oldunuz.
  • 16-10-2009, 17:22:57
    #11
    korumak derken tabiki dosyayı kaydedebilirsiniz. Burda yapmak istediğimiz bantgenişliğini korumak.

    O videoyu kendi playerinizde benim sitemden oynatmanızı engellemeye çalışıyoruz. Dandik bir screen grabber ile bile tabiki video kaydedilir.
  • 16-10-2009, 17:30:12
    #12
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce çeken bir örnek koyun sonra tartışalım, bahsettiğiniz ilk versiyonlarıdır, 0,7 versiyonda bu imkansız.

    Hala iddia ediyorsanız lütfen bir demo gösterin bize.

    Bot mot hiç birşeyle videolarınız alınamaz. Yapabilen varsa buyrun verdiğim test adresindeki videoyu alın.
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler,

    tarayıcılar rtmp:// protokolünü kullanamadığı için dosyaları direk indirilemez, flvlerin serverda bulundukları klasör /home/username/public_html olmadığı için zaten direk http erişimi yok dosyalara.
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serverınızda tuttuğunuz flv dosyalarının başka siteler tarafından kullanılmasından sizde muzdaripseniz, bu tam size göre.

    rtmp:// protokolü kullandığı için dosyalarınız download edilemez, başkaları tarafından kullanılamaz. flv, mp3, mp4, mov, m4v, 3gp dosyaları için geçerlidir.

    Ayrıca bu sayede filmleriniz playerda ileri geri sararak izlenebilir. (video tam yüklenmeden ileri sarılabilir)

    victories adresinden demosunu görebilirsiniz.

    Kurulum için gereken, root erişimi olan vps yada dedicated server,

    Ücret: 100 tldir.
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    korumak derken tabiki dosyayı kaydedebilirsiniz. Burda yapmak istediğimiz bantgenişliğini korumak.

    O videoyu kendi playerinizde benim sitemden oynatmanızı engellemeye çalışıyoruz. Dandik bir screen grabber ile bile tabiki video kaydedilir.
    Band genişliğini korumak için anlık olarak isim üreten bir eklenti de kullanılabilir, hotlink koruması da açılabilir. Ayrıca basit bir screen grabber ile kaydetmek eş zamanlı süreceğinden kimse uğraşmayacaktır ama kaliteli bir rtmp recorder anında tüm filmi çekecektir. Neyse uzatmayayım dediğiniz gibi sizin amacınız dosyaların indirilmesi veya alınması değil, trafiği korumakmış. İyi çalışmalar.
  • 04-06-2010, 18:32:54
    #13
    Üyeliği durduruldu
    hocam bu sistem bende var ama engellemeyi nasıl yaparım ?
  • 04-06-2010, 19:53:13
    #14
    videoları serverda tutuyorsanız flash media servera bir application oluşturup, ayarladıktan sonra rtmp://ip/aplicationadi şeklinde playera streamer adresi olarak yazıp kullanabilirsiniz.

    hali hazırda çalışan bir örneği için www.pesniya.com adresine bakabilirsiniz.
  • 05-06-2010, 20:18:28
    #15
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    videoları serverda tutuyorsanız flash media servera bir application oluşturup, ayarladıktan sonra rtmp://ip/aplicationadi şeklinde playera streamer adresi olarak yazıp kullanabilirsiniz.

    hali hazırda çalışan bir örneği için www.pesniya.com adresine bakabilirsiniz.
    2 Server var diyelim.

    A serverında videolar var

    Dediğiniz şekilde B serverından yayın yapabiliyor muyuz ?

    Bir Adobe FMS gibi medya programları sunucuları ne kadar yorar ?
  • 05-06-2010, 20:25:06
    #16
    evet sitenizle videoların durduğu serverin aynı olmasına gerek yok,

    örneğin 3 serveriniz varsa 2 tanesinden video, 1 tanesinden sitenizi yayınlayabilirsiniz.

    adobe fms kullanmadım, wowza ve red kullandım, şu anda yaklaşık 5k hit bulunan wowza nın değerleri bu

  • 05-06-2010, 22:39:35
    #17
    victories çok teşekkürler . Önceki konumda da yardım etminiştiniz

    Red5 sanırım açık kaynak ücretsiz yani.
    Windows sunucuya kurmayı planlasak ve sayfa yapısı da c# asp.net olsa başka herhangi bir programlama diline ihtiyac duyar mıyız ?
  • 05-06-2010, 22:41:55
    #18
    red5 in windows versiyonu yok, wowza yada adobe fms kullanmanız lazım.

    adobenin application olayını bilmiyorum ancak wowza ile gelenler size yetecektir. başka birşeye ihtiyaç duymazsınız.