• 23-06-2009, 09:01:29
    #1
    Arkadaşlar arada sırada başıma gelen bir olay var. çoğu zaman bir bakıyorum sunucum yavaşlamış sebebini ararken.

    Başlat > çalıştır > cmd > netstat -an

    yaptığımda görüyorumki paket göndermeye başlıyor.

    Hemen mccafe kuruyorum sunucuya taratıyorum Ve en az 15 Trojan pbuluyor. siliyorum sunucum çok daha güzel oluyor.

    Mc cafe bendeki sürümü istiyen olursa pm den atabilirim.

    Arkadaşlar acemi olduğumu kabul ediyorum herkesin bilmediği şeyler vardır. Sadece yararlı olmaya çalıştım.

    Buyrun size paket gönderen bir ekran.

    Anlatım tamamen bana aittir Acemice ama idare edin.
  • 24-06-2009, 01:15:19
    #2
    başarılı bir açıklama olmuş , server sahipleri nasiplenir inşallah kolay gelsin
  • 24-06-2009, 10:11:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    herkese yarayacak bir çalışma olmuş teşekkürler.
  • 07-07-2009, 09:48:30
    #4
    Teşekkürler konuya kimse bakmaz diye sandım ama bakanlar varmış
  • 09-09-2009, 13:07:13
    #5
    Bu sıralar bir cok sunucuda karşılaşıyorum tekrar sunucuları mutlaka izlemeye alın.