Başlat > çalıştır > cmd > netstat -an
yaptığımda görüyorumki paket göndermeye başlıyor.
Hemen mccafe kuruyorum sunucuya taratıyorum Ve en az 15 Trojan pbuluyor. siliyorum sunucum çok daha güzel oluyor.
Mc cafe bendeki sürümü istiyen olursa pm den atabilirim.
Arkadaşlar acemi olduğumu kabul ediyorum herkesin bilmediği şeyler vardır. Sadece yararlı olmaya çalıştım.
Buyrun size paket gönderen bir ekran.
Anlatım tamamen bana aittir
Acemice ama idare edin.