Merhaba,

Konu hortlatmış gibi olacam kusura bakmayın. Aynı problem bende de var, bu problemi nasıl çözmüştünüz. mx ayarlarında hata yok, mxtoolbax da smtp erişim oluyor. içerden mail gönderebiliyorum, dışardan yada kendi mail adresimden mail alamıyorum. Acaba nerede hata yapıyor olabilirim. Fikri olan var mıdır?

teşekkür ederim.