• 07-08-2008, 16:07:30
    #1
    sunucumda birisi spam yapmış ve spam listesine almışlar burdan nasıl çıkıcam bir fikri olan varmı

    şimdiden teşekkürler
  • 02-09-2008, 02:35:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hangi spam listesi almış? Genellikle her spam list'in bir delete form'u oluyor.
  • 02-09-2008, 02:43:30
    #3
    bazı spam listeleri bir süre sonra kendisi seni siler.
    bazıları ise sen düzgün mail göndermeye devam ettiğin zaman seni yavaş yavaş inbox a almaya başlarlar.
  • 02-09-2008, 20:41:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hangi spam liste düştüğünü yazarsan yardımcı olabiliriz