• 28-10-2014, 19:45:43
    #1
    Doslat CPU sorunum yok ancak Memory sorunum büyük.





    Cache kullandığım için PHP de devrede yok. Zaten bu yüzden CPU kullanımı düşük. Ne yapmamı tavsiye edersiniz?
  • 28-10-2014, 20:24:00
    #2
    6gb raminiz var ve siz aktif olarak 1,5 gb civarı bir ram kullanıyorsunuz. yaşadığınız sorun nedir?

    Aktif olarak kullandığınız ram = used - cached = 1675 mb.
  • 28-10-2014, 21:12:47
    #3
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6gb raminiz var ve siz aktif olarak 1,5 gb civarı bir ram kullanıyorsunuz. yaşadığınız sorun nedir?

    Aktif olarak kullandığınız ram = used - cached = 1675 mb.
    4734 kullanılıyor. 1113 ulaşıabilir. böyle değil mi?
  • 29-10-2014, 11:40:30
    #4
    Kurumsal PLUS
    Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4734 kullanılıyor. 1113 ulaşıabilir. böyle değil mi?
    Yok, cached ile birlikte dediğiniz rakam doğru ama aslında kullanılmıyor 4734 mb.. Bu ram de cache olmuş veri.. Asıl kullanım Used kısmının bir altındadır.

    Az önce bir konu vardı hatta altlı üstlü yazmışsınız.. https://www.r10.net/server-optimizasy...temizleme.html
  • 29-10-2014, 14:59:42
    #5
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok, cached ile birlikte dediğiniz rakam doğru ama aslında kullanılmıyor 4734 mb.. Bu ram de cache olmuş veri.. Asıl kullanım Used kısmının bir altındadır.

    Az önce bir konu vardı hatta altlı üstlü yazmışsınız.. https://www.r10.net/server-optimizasy...temizleme.html
    tşk ederim