• 26-03-2013, 14:54:50
    #1
    Yeni geçmiş olduğum vds e aşırı ram tüketimi var. Ve bu ram tüketimi yüzünden makine kilitleniyor. Reset atana kadar çalışmıyor.

    Bu konuda referanslı bir arkadaş ile çalışmak istiyorum.
  • 26-03-2013, 16:59:03
    #2
    iletişim bilgilerinizi gönderirseniz yardımcı olmak isterim.
  • 26-03-2013, 17:03:06
    #3
    konu şuanda beklemede. Bir değişiklik yaptık. Sonuca göre hareket edicem.