Merhabalar,
R620 veya DL360 Gen8 arayışımız bulunmaktadır, tercihen e5-2697 v2 işlemcili ve çift 750w psulu arıyoruz.
Tekliflerinizi PM olarak iletebilirsiniz, uygun olanlara geri dönüş yapılacaktır.
R620 veya DL360 Gen 8 Arayışı
4
●170
- 06-12-2021, 17:20:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 06-12-2021, 17:29:22Merhaba
https://www.r10.net/server-donanimla...-istanbul.html
rizazeybek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-12-2021, 17:35:14Merhabalar,
E5-2650V2 düşünürseniz g8 olarak yardımcı olabiliriz veyahut boş kasa şeklinde verebiliriz.
Saygılarımızla - 08-12-2021, 23:21:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba,
2 adet DL360p G8 , 1 adet R620 mevcut.
Muadili Cisco ve Emc sunucu da mevcut.
Temiz ve parça eksiksiz cihazlardır.
İstediginiz özelliklere adrese elden teslim yapabiliriz.
Telefon numaranızı iletebilirseniz yarın gün içerisinde görüşebiliriz
İyi çalışmalar dilerim
