Arkadaşlar merhaba.
https://www.qnap.com/tr-tr/product/ts-431p şu modeli almak istiyorum. Tamamen yedekleme amaçlı olacak. Kullanan var mı? Nasıldır vs. Satan varsa teklif iletebilir mi?
Alınık - Qnap TS-431p
9
●432
- 16-04-2018, 17:13:29ts 251+ modelini kullaniyorum oldukca guzel ve kaliteli bir alet 8gb ram ile sanallastirma bile yapabiliyorum
- 18-04-2018, 06:23:032 adet ts-1263u-rp modelini kullanıyorum açıkçası 10 numara 5 yıldız bir ürün. Eğer düşündüğünüz ürünü sıfır alacaksanız yardımcı olabilirim bu konuda.PcMaKeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2018, 07:48:54Tavsiye ederim. Arayüzü filan kolay. Biraz kurcalamayla herşeyini öğrenebilirsin.
- 18-04-2018, 16:59:41Elimizde TS-412 Modeli var 1 yıl kullanıldı .
2500 TL + KDV den verebiliriz isterseniz .
Mail/Skype : destek@ttnetdc.com
Saygılarımızla.
TTNETDC - 25-04-2018, 10:48:26smb, nfs, rsync bu üçünü kullanacağım. onun dışında bir şey yapmayacak.iptables adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle