• 09-03-2017, 15:16:12
    #1
    8X8GB Ram arıyorum elinde olan varsa yazarsa sevinirim.
  • 09-03-2017, 16:07:43
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dimm/udimm?
  • 09-03-2017, 17:23:34
    #3
    dimm hocam
    r610 için
  • 09-03-2017, 20:02:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Tanesi 100 Liradan
    10600 Rdim verebilirim