• 20-02-2010, 13:03:19
    #28
    Üyeliği durduruldu
    bende alabilir miyim
  • 20-02-2010, 13:05:43
    #29
    kaldıysa bende alabilir miyim ?
  • 20-02-2010, 13:06:05
    #30
    kaldıysa pm.
  • 20-02-2010, 13:06:23
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KAldıysa bende alayım lütfen.
  • 20-02-2010, 13:15:24
    #32
    Üyeliği durduruldu
    birde ben alsam
  • 20-02-2010, 13:18:08
    #33
    Alayım..
  • 20-02-2010, 13:19:12
    #34
    bende alabilirmiyim
  • 20-02-2010, 13:28:10
    #35
    bende alabilirmiyim tşkler.
  • 20-02-2010, 13:34:15
    #36
    Pm alabilirmiyim hocam ayrıntılı?
    Teşekkürler şimdiden. İyi forumlar.