Wp mi DLE mi
36
●2.345
- 01-07-2009, 09:36:32Üyeliği durdurulduKim ne dersin DLE.WP yi hem herkes kullanıyor ; hem de DLE'nin seosu süper !
- 04-07-2009, 00:45:34Üyeliği durdurulduBütün bunlara ek olarak tasarımsal açıdan düşünecek olursak DLE'ye pek ilgi olmadığı için tema sayısı şimdilik çok az ; ama ilerde epeyce gelişecektir.Wordpress'te güzel temalar var ama bence hoş görüntüler çıkmıyor.Joomla için süper ötesi temalar tasarlanıyor.Tabiki bütün bunlar bence !