• 11-09-2009, 18:02:04
    #82
    Hayırlı işler dedim diye - rep veren arkadaşlara teşekkür ediyorum
  • 12-09-2009, 00:31:30
    #83
    iRC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler Çağlar, güzel bir iş çıkardın.
    eyw sagol.

    zibidi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    W3C optimizasyon yaptırdım, sorunsuz, hızlı bir arkadaş tavsiye ederim.
    tesekkurler.

    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı işler dedim diye - rep veren arkadaşlara teşekkür ediyorum
    kim atmis acaba :S duzeltiriz hemen
  • 07-12-2009, 04:08:28
    #84
    Özel mesaj attım. Geri dönüş yaparsanız sevinirim.
  • 07-12-2009, 18:10:54
    #85
    naniCk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel mesaj attım. Geri dönüş yaparsanız sevinirim.
    Gerekli cevap verildi. İşe tekrar başladım arkadaşlar. Tekliflere açığım
  • 07-12-2009, 23:32:11
    #86
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Hadi hayırlısı Çağlar'ım.
  • 08-12-2009, 21:04:07
    #87
    iRC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi hayırlısı Çağlar'ım.
    Sağol Ömür (:
  • 10-12-2009, 20:31:37
    #88
    pm attım, msn den bana ulaşırsanız konuşmak isterim...
  • 10-12-2009, 23:07:07
    #89
    Gerekli mesaj atıldı. MSN adresim profilimde vardır.
  • 27-02-2010, 20:43:23
    #90
    Üyeliği durduruldu
    ne işimize yarıyacak bu ?