Merhaba arkadaslar
Buradaki konuyu 20 dk önce actım ve sonra bir baktım google hemen indexlemis sizce bu iyimi bence iyi gibi gozukuyor ama daha iyi olması icin ne yapabilirim ?
http://www.google.com.tr/search?q=We...ient=firefox-a
20 Dk ' da index
34
●2.168
- 03-07-2008, 20:36:442 dakikada bile indexlenen var çok takma kafana
site yeni oldugundanmıdır bilmem ama