• 01-04-2013, 08:09:25
    #28
    Kardeşimden bir tema satın aldım, kurdu ve gayet güzel çalışıyor. Gayet ilgili ve bilgili bir satıcı.

    Teşekkürler
  • 01-04-2013, 08:28:53
    #29
    Hocam rabbim Hayırlı işler versin inş.Güzel olmuş fakat eleştir demeyelimde bir önerim olacak Arkaplan film dizi sitelerinde olan bir arkaplan onu şık bir arkapalan resimle veya bg color yaparsanız daha şık durur gibi geliyor lütfen dost tavsiyesi olarak algılayın eleştiri asla değil.Hakkınızı helal ediniz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:28:53 -->-> Daha önceki mesaj 08:20:27 --

    Ücret pm alabilirmiyim hocam
  • 01-04-2013, 10:14:38
    #30
    Konuda Fiyatınızı belirtiniz.
  • 01-04-2013, 10:23:17
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Detaylı pm alabilirmiyim ? Fiyat vs..


    Teşekkürler.
  • 01-04-2013, 12:02:42
    #32
    AKDAG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşimden bir tema satın aldım, kurdu ve gayet güzel çalışıyor. Gayet ilgili ve bilgili bir satıcı.

    Teşekkürler
    Teşekkür ederim hocam güzel yorumunuz için, her zaman beklerim.

    SuratTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam rabbim Hayırlı işler versin inş.Güzel olmuş fakat eleştir demeyelimde bir önerim olacak Arkaplan film dizi sitelerinde olan bir arkaplan onu şık bir arkapalan resimle veya bg color yaparsanız daha şık durur gibi geliyor lütfen dost tavsiyesi olarak algılayın eleştiri asla değil.Hakkınızı helal ediniz.

    Merhaba,

    Teşekkür ederim güzel yorumunuz için hocam, dikkate alacağım fiyat bilgilendirmesi yaptım.

    Ücret pm alabilirmiyim hocam
    Bilgilendirme yaptım.

    Netapi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda Fiyatınızı belirtiniz.
    En kısa zaman'da konumu güncelleyeceğim.

    SencerPasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detaylı pm alabilirmiyim ? Fiyat vs..

    Teşekkürler.
    Bilgilendirme yaptım hocam.
  • 01-04-2013, 13:47:16
    #33
    benim anlamadığım script satışa sunuyorsunuz fiyatı pm ile alakası nedir koyun oraya işimize gelirse alalım veya almayalım Sırf bu yüzden scripti almayı düşünürken almayacağım..
  • 01-04-2013, 16:15:20
    #34
    mytr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim anlamadığım script satışa sunuyorsunuz fiyatı pm ile alakası nedir koyun oraya işimize gelirse alalım veya almayalım Sırf bu yüzden scripti almayı düşünürken almayacağım..
    Merhaba,

    Düşüncenize saygı duyuyorum, fiyatı ekleyeceğim.
  • 09-04-2013, 00:15:35
    #35
    Payu yada EST 3d Sec. sanal pos + taksit modülü entegrasyonunu kaça yaparsınız + konu linki pm lütfen
  • 11-04-2013, 12:32:11
    #36
    @ sarp bilgilendirme yaptım konu güncel.