• 22-11-2012, 05:15:56
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Yabancı bir firmaya yazdığım emlak scriptini geliştirip satışa çıkartacağım. Geliştirip derken sistemde şuan birşey yok sanmayın .

    İç Özellikler, Dış Özellikler v.b. kategorileri adminden kendiniz ekleyebiliyorsunuz.

    Aynı şekilde İç Özelliklerin altına özellikleri kendiniz ekleyebileceksiniz.

    Her emlak ilanı için title,keyword, description ayarları bulunmaktadır.

    İletişim ve Emlak talep formuna gelen maillere admin panel üzerinden SMTP yapısı ile cevap verebiliyorsunuz.

    Emlaklar için google maps belirleme yapabiliceksiniz. (Enlem ve Boylamı girerek)

    İl,İlçe ayrımı yapabiliyorsunuz.

    Villa,Arsa,Daire gibi emlak tiplerini ekleyebileceksiniz.

    İletişim formunu dolduran veya emlak formunu doldurup yollayan kişilerin mail adresleri otomatikmen e-bültene kayıt olacaktır. Ebülten kısmından toplu mail atabilmektesiniz.


    Şuan aşağıda vermiş olduğum sistem bu söylediklerimin 1,2 tanesi bulunmamaktadır. Nedeni müşterinin yabancılar ile çalışmasıdır. Zaten şuan için ön yüz ingilizcedir ve tasarımı müşteri isteğiyle o şekilde görünmektedir. Kendi çoklu satış tasarımımız, tasarım ekibimiz tarafından çizilmektedir.

    Demo Adres : www.webhox.net/side (Bu tasarımı baz almayın müşteri talebidir.)
    Demo Admin Panel : www.webhox.net/side/admin
    Kullanıcı Adı : admin
    Şifre : 123456

    Sistem domain lisanslı olarak satışa çıkartılacaktır.
    Ön sipariş ücreti : 150TL'dir

    Not: Sistemlerimi inceleyen veya satın alan arkadaşlar nasıl sistemler çıkardığımı iyi bilmektedir. Kötü işe girmem kötü iş çıkarmam
  • 23-11-2012, 12:59:16
    #2
    Süleyman yine kötü iş çıkarmışın :P
    Bir proje var aklımda görüşünü alacağım Süleyman...Eğer uyarsa ilk talibi benim...

    Hayırlı satışlar..
  • 23-11-2012, 13:08:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Acil tasarım lazım süleyman bence
  • 23-11-2012, 13:45:59
    #4
    Truthful adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acil tasarım lazım süleyman bence
    Tasarım yolda Yunus
  • 24-11-2012, 15:24:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    rent a car scripti varmı acaba satılık.
  • 24-11-2012, 15:53:06
    #6
    Haymana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rent a car scripti varmı acaba satılık.
    var hocam farklı 2 versiyon olarak satışta. aşağıdaki urllerden inceleyebilirsiniz hocam

    https://www.r10.net/script-satisi/874...-a-car-v6.html

    https://www.r10.net/script-satisi/827...arabirimi.html
  • 01-12-2012, 23:40:49
    #7
    create adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    var hocam farklı 2 versiyon olarak satışta. aşağıdaki urllerden inceleyebilirsiniz hocam

    https://www.r10.net/script-satisi/874...-a-car-v6.html

    https://www.r10.net/script-satisi/827...arabirimi.html
    Site teması ile Yönetim Paneli Tasarımı arasında win95 ile win8 kadar fark var sanırım