• 22-11-2012, 00:30:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar Arkadaşlar,
    Daha önceki konumuzu biliyorsunuzdur bilmeyenler için :

    https://www.r10.net/script-satisi/909...lerine-en.html



    Yıl Başına Kadar 1 Yıllık R10'na Özel olarak Fiyatlarımızı Dibe vurduk..

    1 yıl : 150

    1 yıl : 150 + KDV ( fatura isteyen müşterilerimiz için )

    1 Yıl SSL Dahil : 350 + KDV dir.

    Full Paket olarak sunulmuştur. Paket detayları sitemizde mevcuttur

    Gelecek Yıl Yenilemede Şuan Sitemiz Üzerindeki Fiyatlar Geçerli Olucaktır.

    satış r10 üzerinden veya msnden üzerinden olabilir r10.net den gelen arkadaşlar r10 nicklerini söylemeleri yeterli olur.

    MSN : huseyin@gipasbilisim.com
    MSN : volkan@gipasbilisim.com.tr
  • 22-11-2012, 01:19:06
    #2
    şu yazılımı domaine lisanslayıp verseniz fiyatını da 150 değil de atıyorum 500 lira yapsanız en az 5 tane lisans alırım.
  • 22-11-2012, 01:20:15
    #3
    Konudışı ancak "Yıl Başı" değilde "Yılbaşı" olacak
  • 22-11-2012, 02:19:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    vivacruzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu yazılımı domaine lisanslayıp verseniz fiyatını da 150 değil de atıyorum 500 lira yapsanız en az 5 tane lisans alırım.
    şuan için malesef mümkün değil fiyat konusunda yardımcı olabiliriz isterseniz yıllık yenilemelerde.

    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konudışı ancak "Yıl Başı" değilde "Yılbaşı" olacak
    gözden kaçmış teşekkürler
  • 22-11-2012, 03:57:48
    #5
    şimdi lisans aldık diyelim 1 yıl oyle kullandık 2. yılda 150 kullandık ve site iyi duruma geldi sbit fiyat garantisi veriyormusunuz ?

    yoksa 1 veya 2 yıl sonra 1000 tl kira mi istersiniz?

    sitenize bakıyorum en uygun kampanya 300 den baslıyor oda ozelligi az olan paket yanlıs anlamayın konu baltalamak değil amac sadece merak ettim eğer oyle ise alırım giyimsarayi.com a size

    Yanlıs anlamayın ama

    1 yıl : 150

    1 yıl : 150 + KDV ( fatura isteyen müşterilerimiz için )

    1 Yıl SSL Dahil : 350 + KDV dir.

    burda da şaşırtma bi olay var gece oldugundan tam anlayamadımda kafam karıstı iyice
  • 22-11-2012, 04:53:30
    #6
    kampanyanızı önceki konuda yapabilirsiniz.
    forumda bilgi kirliliği yapmaya gerek yok