• 02-11-2012, 19:59:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Satış durdurulmuştur....
  • 03-11-2012, 00:13:39
    #2
    http://www.gazisoft.com/ sahibi misiniz?
  • 03-11-2012, 00:40:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    http://www.nethaber24.com/ veya http://www.phphaberscripti.com/ ile bir alakanız var mı?

    Yazılım çok hoş olmuş. Ellerinize sağlık, soruma cevap alabilirsem 1 adet almayı düşünüyorum.
  • 03-11-2012, 10:18:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sattigi yazilim w@rez script sahibi gazisoft tur.
  • 03-11-2012, 16:41:22
    #5
    Arkadaşım ya edit yapmışsın , yada temasını indirip üstüne yazmışsın tam olarak ne yapıldığı belli değil ama ufakdetaylar var

    tabiki neolduğunu kodları görmeden bilemeyiz ama dediğim gibi ya edit yapmışsınız yada temayı almışsınız

    inşallah mesleğimize bir editçi daha girmemiştir.
  • 03-11-2012, 16:43:00
    #6
    sattigi yazilim w@rez script sahibi gazisoft tur.
    ewet lütfen arkadsı uyarınız
  • 03-11-2012, 21:01:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    gazisoft scripti bildiriyorum şimdi MSN'den
  • 03-11-2012, 21:04:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar sistemin w@rez olmadıgını daha önceki konularımdada üstüne basa basa detaylı bir sekilde anlattım fakat bazı arkadaşlar bunu anlamamakta ısrar ettiler
    cok detaylı anlatmama ragmen hala w@rez veya calıntıdır diye ısrar eden arkadaşlar var.
    script Kesinilkle calıntı veya w@rez değildir.
    Zaten Açık Kaynak Olarak vermiş oldugum bir arkadaş var.
    arkadaş ticaret amaçlı almadı sistemi zaten pek kullanmadı bile 3 aya yakın oldu arakdasa sistemi vereli
    lisanslı olarak yazılımı gazisofttan alan arkadaşlardan isterlerse gelsinler şifreli olan dosyalarını bire bir orjinal halini açık kaynak olaraka vereceğim ellerine
    sistem çalıntı veya editlenmiş olsa bire bir orjinal dosyasını ben nasıl verebilirim adama
    yazılımcı arkadaşlar bilir bu işleri şifreli bir kodu hele hele alan adı lisanslama dosyası içinde sitenin bütün fonksiyonları şifrelenmişse bu yazılımı sıfır baştan kodlaman gerek.
    buda bi hayli zaman alır.
    ama kodlamadan anlamayan şahıslar gelip burda sistem w@rez çalıntı diyorlar.
    lütfen arkadaşlar kendinizi küçük düşürmeyin
    ben başka birşey demeyeceğim konu hakkında
    detaylı bilgi almak isteyen arkadaş olursa pm atabilir..
    iyi akşamlar dilerim
  • 03-11-2012, 21:07:37
    #9
    https://www.r10.net/script-satisi/850...bot-50-tl.html

    https://www.r10.net/script-satisi/882...ofesyonel.html

    http://gazisoft.com/bilgilendirme/


    Serhat Kahraman siz mi oluyorsunuz?

    Eline sağlık çok güzel w*rezlemişsin scripti, Çok fazlada emek verdiğin için bu fiyata birde açık kaynak kodlu birde lisanssız satıyorsun.. Doğru ya emeğin anlının teri çok sistem üzerinde : )


    Sizi takip ediyorum ve 2-3 aydır bu scripti illegal yollarla satmaya çalışıyorsunuz.

    Merak ettim bir soru soracağım;

    3 aydır bunu satmaya çalışmak yerine oturup yazılım öğrenip kendin kendine ait gurur duyabileceğin bir yazılım yapıp satışını yapsan sence daha iyi olmaz mıydı?