Yorum botu hakkında Pm göndermek yerine Konuya ekleseniz bilgiyi ?
Daha önceden satılan bir yorum botu vardı , WPACP Farkı nedir ?
PHP Resim Botu - Yorum Botu SINIRLI SAYIDA - KAMPANYALI
32
●2.241
- 03-11-2012, 11:06:42Üyeliği durduruldu
- 03-11-2012, 13:17:50Merhaba Yorum botu ile ilgili herşey konuda mevcuttur zaten.HappyDerya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorum botu alarak arasındaki farkı bulabilirsiniz, benim kıyaslamama bile gerek yok..
Kampanyalı STOK: 2 Adet kalmıştır.
Satış günceldir.. - 03-11-2012, 21:20:00Yorum botuna kendi yazdığımız yorumları istediğimiz konulara atabilirmiyiz?
Yorum atanların ip adresleri nasıl oluyor? farklı iplermidir?
Teşekkürler. - 04-11-2012, 01:05:55nuh1986 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim. hayırlı olsun
Kendi yazdıgınız yorumlarıda atabilirsiniz. Konu hakkında pm gönderiyorum.fistikTUBE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saygılarımla.. - 04-11-2012, 02:27:43Üyeliği durdurulduMerhaba, ben bu resim botunuzu, Genel içeriğe sahip olan WordPress tabanlı bir forum sitesinde kullanmak istesem, bana ne gibi artıları / eksileri olur ? Yazdığım yazılara eklediğim görseller vs. bilgilendirme için özel mesaj atarsanız sevinirim.
- 04-11-2012, 13:09:00Ben teşekkür ederim, hayırlı olsun.Kaanatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pm gönderilmiştir.Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eksileri derken herhangi bir negatif etkisi olmaz. detaylı pm birazdan gönderiyorum..RoyaLTurK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle