• 18-10-2012, 20:20:54
    #19
    Programın fiyatı nedir ?
  • 18-10-2012, 20:34:27
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam konuya yazsanız fiyatları iyi olur.
  • 19-10-2012, 12:38:37
    #21
    oceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Programın fiyatı nedir ?
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konuya yazsanız fiyatları iyi olur.
    Web sitemizde fiyatlarımız bulunmakta. Konuya da yazdım.

    BloggerBot-IOS;
    6 Aylık Lisans: 39 TL
    1 Yıllık Lisans: 59 TL

    EasyPoster-IOS;
    6 Aylık Lisans: 39 TL
    1 Yıllık Lisans: 59 TL

    IOS-Modül;
    6 Aylık Lisans: 29 TL
    1 Yıllık Lisans: 49 TL
  • 19-10-2012, 12:53:49
    #22
    elessarenator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Web sitemizde fiyatlarımız bulunmakta. Konuya da yazdım.

    BloggerBot-IOS;
    6 Aylık Lisans: 39 TL
    1 Yıllık Lisans: 59 TL

    EasyPoster-IOS;
    6 Aylık Lisans: 39 TL
    1 Yıllık Lisans: 59 TL

    IOS-Modül;
    6 Aylık Lisans: 29 TL
    1 Yıllık Lisans: 49 TL
    Tamamen alma olsa iyi olurdu hocam.
  • 19-10-2012, 13:16:50
    #23
    oceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamen alma olsa iyi olurdu hocam.
    Lisans süresi daha iyi hizmet verebilmemiz içindir. Bu süre zarfından müşterilerimizin istekleri doğrultusunda yazılımlarımızı geliştiriyoruz ve ücretsiz güncellemeler yayınlıyoruz. Programlardan maksimum verim alabilmeniz için destek veriyoruz. Buna karşılık tüm yazılım firmaları gibi yazılımlarımızı süreli lisanslandırarak lisans süresi bitiminde ücret talep etmemiz normal diye düşünüyorum. Bu sebeple yazılımlarımız 6 aylık ve 1 yıllık olarak lisanslandırılır.
  • 20-10-2012, 00:15:29
    #24
    Özel mesaj gönderdim fakat cevap vermediniz. Birkaç sorum olacaktı alacam fakat hangisini alsam kararsız kaldm.
  • 20-10-2012, 00:37:33
    #25
    Üyeliği durduruldu
    iletişim adresinizi pm alabilirmiyim
  • 20-10-2012, 00:51:56
    #26
    peridokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel mesaj gönderdim fakat cevap vermediniz. Birkaç sorum olacaktı alacam fakat hangisini alsam kararsız kaldm.
    Msn adresinizi ekledim fakat size ekleme talebi gitmedi sanırım. Msnden kaynaklı bir problem olabilir. Msn adresimi PM ile gönderiyorum.

    Serkan27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iletişim adresinizi pm alabilirmiyim
    Hemen gönderiyorum.
  • 20-10-2012, 12:19:46
    #27
    Üyeliği durduruldu
    bu esayposter iös programı resimleride ekliyor mu? ayrım yapmadan her türlü siteden çekim yapabiliyor mu?