• 09-09-2012, 14:43:30
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı işler

    Bot çok güzel arkadaşlar, tavsiye ederim
  • 09-09-2012, 14:46:07
    #11
    tOtherBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı işler

    Bot çok güzel arkadaşlar, tavsiye ederim

    teşekkürler

    Şaka bir yana gerçekten süper bir bot almak isteyenler pişman olmayacaktır.
  • 09-09-2012, 16:21:20
    #12
    Demo alabilirmiyim
  • 09-09-2012, 16:45:41
    #13
    Bordo.Mavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo alabilirmiyim
    pm gönderildi içerik sıkıntısı yaşayanlar için çözüm odaklı botlardır.
  • 09-09-2012, 23:35:52
    #14
    Hayırlı Satışlar..
  • 09-09-2012, 23:37:01
    #15
    Üyeliği durduruldu
    benimde bir ihtiyacım var fakat bot değil eklenti yazabiliyormusunuz.
  • 10-09-2012, 09:00:26
    #16
    teşekkür ederim ayesoft..

    hayır Raden eklenti yazmıyorum maalesef


    Botlarıda ben yazmadım ... yine forumdan bir arkadaşımızla ortak projemiz sadece satışıyla ve satış sonrası desteğiyle ilgileniyorum.
  • 10-09-2012, 12:59:23
    #17
    Demo alabilirmiyim?
  • 11-09-2012, 11:06:45
    #18
    AgentWalter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo alabilirmiyim?
    gönderildi demo bilgileri.