• 02-09-2012, 23:38:54
    #1
    Merhaba Arkadaşlar
    Sesli chat sitesi açacak arkadaşlar.
    Eğer kaliteli ve devamlı desteği olan sesli chat scpriti isteyenler var ise bütçenize uygun siteler açıyoruz.
    Sizin tek yapmanız gereken kaç oda olmasını istediginiz ve sitemizden istediğiniz temayı seçmek olacak.

    İletişim : Pm'den verilecek.
    Fiyat: Kaç odalı istiyor iseniz Pm ile belirtin Fiyat verilecek.
    Demo Adres: www.seslikopacaz.com burdan demolarımıza bakabilirsiniz
  • 03-09-2012, 00:47:14
    #2
    Forum kurallarına göre Demo girilmesi zorunluydu diye hatırlıyorum ? Yanlışsam düzeltin. Hayırlı satışlar...
  • 04-09-2012, 02:11:45
    #3
    Demo adres eklendi.
    Su anda kampanya var....
    host + panel + 3+1 100TL (ilk ay odalar fıyata dahildir)

    Aylık Oda Kirasi : 50 TL
  • 07-09-2012, 17:10:15
    #4
    UqurR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo adres eklendi.
    Su anda kampanya var....
    host + panel + 3+1 100TL (ilk ay odalar fıyata dahildir)

    Aylık Oda Kirasi : 50 TL

    Panel çalıntı. Ayrıetten odaları herhangi bir panelci den 20 liraya da alabilirsiniz. Böyle kişilere inanmayınız..
  • 12-09-2012, 02:37:03
    #5
    Panelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Panel çalıntı. Ayrıetten odaları herhangi bir panelci den 20 liraya da alabilirsiniz. Böyle kişilere inanmayınız..
    3+1 odayı aylık 20 tl ye verecekmisiniz? verin bu fiyata ben sizen alıyım su anda 50 ye yakın kısıye odaya verıyorum sız bu fıyata vereceksenız odaları ben sizden alıyım ki;
    speak oda aylık 20 tl tek odsa fıyatı
    talk oda 15 tl 1 oda aylık fıyatı
    dıkkatlı okuyun yazdıgımı kalın ve renklı yazıyım 3+1 oda aylık 50 tl (yani 4 oda 50 TL) anlamıssınızdır umarım sız tek oda fııyatı vermıssınız artık nasıl okuduysanız....

    http://www.sitilpanel.com/

    girin ve bakın panellere ve eger bu soylediklerinizi kanıtlayamaz iseniz hakkınızda şikayette bulunacağım...
  • 01-10-2012, 16:29:56
    #6
    UqurR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3+1 odayı aylık 20 tl ye verecekmisiniz? verin bu fiyata ben sizen alıyım su anda 50 ye yakın kısıye odaya verıyorum sız bu fıyata vereceksenız odaları ben sizden alıyım ki;
    speak oda aylık 20 tl tek odsa fıyatı
    talk oda 15 tl 1 oda aylık fıyatı
    dıkkatlı okuyun yazdıgımı kalın ve renklı yazıyım 3+1 oda aylık 50 tl (yani 4 oda 50 TL) anlamıssınızdır umarım sız tek oda fııyatı vermıssınız artık nasıl okuduysanız....

    http://www.sitilpanel.com/

    girin ve bakın panellere ve eger bu soylediklerinizi kanıtlayamaz iseniz hakkınızda şikayette bulunacağım...

    http://www.dostlarbizde.com/trend : Zorlupanelin scripti

    http://www.sesliyurd.com/seslisohbet/ : Esunusun scripti tabii orjinal değil temasını çakma olarak entegre edilmiş hali.

    http://netfox.sitilpanel.com/netfox/ : Teknikpanelin scripti

    http://www.sesliailemsin.com/platinum/ Teknikpanelin scripti piyasada bir çok kişi bunu kullanıyor (w)arez olarak.

    http://www.stilpanel.com/optimum/ : Yarenmedianin scripti (w)arezde.

    http://www.seslide1gece.com/seslisohbet/ Esunusun scriptinin teması entegre edilmiş hali.


    Sanırım bu kadar yeterlidir. Kendi panelim var diyorsanız ayrı. ben o fiyatı tek oda fiyatı olarak algıladım. Kolay gelsin konuyu baltalamak gibi bir amacımda yok.