• 07-03-2013, 23:34:13
    #64
    siyahodam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir adet satın alındı, çok anlayışlı, iyi bir arkadaş, umarım v3 de görmek nasip olur siteme
    Hayırlı olsun, güle güle kullanın hocam.
    Sizinde diğer müşterilerimiz gibi başarı öykülerinizi dinlemek bizi mutlu edecektir.

    Satışımız günceldir.
  • 09-03-2013, 14:50:43
    #65
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Satış günceldir.
  • 10-03-2013, 15:26:16
    #66
    Satışımız günceldir.
  • 12-03-2013, 11:05:59
    #67
    Anlık siteye giriş 1000 olduğunda herhangi bir kasma yapmıyor site, güzel hazırlanmış yazılım, umarım hiçbir problemlede karşılaşmayız..

    1 adet daha lisans alacağım
  • 12-03-2013, 11:31:31
    #68
    Utkukose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlık siteye giriş 1000 olduğunda herhangi bir kasma yapmıyor site, güzel hazırlanmış yazılım, umarım hiçbir problemlede karşılaşmayız..

    1 adet daha lisans alacağım
    Buna sevindik Utku bey, v3'e çok daha iyi hazırlanıyoruz. Çok daha profesyonel bir çalışma yapıyoruz.

    Sizinle çalışmak bizi mutlu ediyor. Umarım uzun yıllar çalışırız..

    Satış Güncel..
  • 12-03-2013, 15:51:41
    #69
    İkinci lisansta aktif edildi, teşekkürler
  • 12-03-2013, 21:36:51
    #70
    Utkukose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkinci lisansta aktif edildi, teşekkürler
    Güle güle kullanın utku bey
  • 13-03-2013, 16:34:55
    #71
    Hayırlı uğurlu olsun hocam, sağolun
  • 16-03-2013, 04:31:08
    #72
    cok begendim guzel bir sistem almayı dusunuyorum