• 09-12-2013, 13:29:02
    Ödeme yapılıp 1 adet script alınmıştır kurulum beklenmektedir.
  • 17-12-2013, 19:46:03
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Satışlar günceldir.
  • 25-12-2013, 12:36:47
    hocam size 3-4 tane pm attım dönüş bekliyorum hala dönüş sağlamadınız?
  • 25-12-2013, 23:14:30
    Şehir dışındaydım, sorun çözülmüştür hocam. Kolay gelsin.
  • 29-12-2013, 21:42:27
    v3 ile sizlere tam optimize bir sistem hazırladık.
    Artık çok daha hızlı ve stabil bir haber sisteminiz olacak. Ayrıca artık yapmış olduğumuz yeni betikle yeni modül ve eklentileri kolay panelden kuracak ve bir çok gelişmeyi yakından takip edebileceksiniz. (Botlar, Sosyal Medya eklentileri, seo eklentileri vs.)

    Satışlarımız devam ediyor. Sürüm upgrade (v2'den v3'e geçiş ) yapanlara fiyat indirimi yapılacaktır.

    Görüşmek üzere..
  • 29-12-2013, 22:01:49
    YUNUSEMRE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    v3 ile sizlere tam optimize bir sistem hazırladık.
    Artık çok daha hızlı ve stabil bir haber sisteminiz olacak. Ayrıca artık yapmış olduğum yeni betikle yeni modül ve eklentileri kolay panelden kuracak ve bir çok gelişmeyi yakından takip edebileceksiniz. (Botlar, Sosyal Medya eklentileri, seo eklentileri vs.)

    Satışlarımız devam ediyor. Sürüm upgrade (v2'den v3'e geçiş ) yapanlara fiyat indirimi yapılacaktır.

    Görüşmek üzere..
    En kısa sürede v3 ile tanışmak dileğiyle hocam kolay gelsin..
  • 11-01-2014, 17:53:14
    Oldukça kapsamlı bir sistem üzerinde çalıştığımız ve ince eleyip sık dokuğumuz için, v3'e biraz daha zaman var arkadaşlar. En kısa zamanda resim veya demo ile sistemin tanıtımı yapacağız.

    Ayrıca,

    v3 dolayısı ile, bu mesajdan sonra v2 için gelecek ilk 3 siparişe, 50 TL indirim yapılarak 150 TL'ye satılacaktır. Bilginize.

    Kolay gelsin
  • 11-01-2014, 21:45:07
    Üyeliği durduruldu
    _BuKi_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oldukça kapsamlı bir sistem üzerinde çalıştığımız ve ince eleyip sık dokuğumuz için, v3'e biraz daha zaman var arkadaşlar. En kısa zamanda resim veya demo ile sistemin tanıtımı yapacağız.

    Ayrıca,

    v3 dolayısı ile, bu mesajdan sonra v2 için gelecek ilk 3 siparişe, 50 TL indirim yapılarak 150 TL'ye satılacaktır. Bilginize.

    Kolay gelsin
    4 göle bekliyoruz burak
  • 12-01-2014, 16:39:20
    v3 için çalışmalarınız var mı, yoksa v2 satıyla devam mı edeceksiniz?