arkadaşım güzel olmuş eline sağlık
tasarım kötü diyen arkadaşlar da heralde bu işten anlıyolar ki scripti alacaklar
eğer anlıyosanız (ki anlamasanız almazsınız) tasarımı da kendiniz yaparsınız
adam asıl kodlamaya uğraşmış
yani kodlamaya uğraşırken aynı zamanda da tasarım olmuyo
eline sağlık güzel
iyi satışlar...