• 29-12-2010, 10:57:03
    #1
    Merhabalar arkdaşlar Onarcade 2.2 için video botu arıyorum fakat facebooktan çekmemiz gerek bu konuda bot yazabilecek veya yazmış olup satabilecek birini arıyorum ?

    Fiyat bilgisi ile pm atınız !

    İyi günler dilerim
  • 29-12-2010, 11:57:19
    #2
    Botsistemi için üyelik alabilirsin, onarcade desteği var, tabi almadan önce 1 konuş, 55 bot var sistem bünyesinde.

    https://www.r10.net/script-satisi/716...lde-hazir.html