• 28-12-2010, 18:14:14
    #28
    tebrikler çok güzel olmuş.
  • 29-12-2010, 06:08:59
    #29
    Script mükemmel olmuş hocam. Tasarımı da çok iyi. Kenara ayırmış olduğum bir para olsaydı hiç düşünmez alırdım.
  • 30-12-2010, 12:33:20
    #30
    dönüş yapmadınız bekliyorum hocam
  • 01-01-2011, 18:29:03
    #31
    dönüş yaptım hocam.
  • 03-01-2011, 23:45:31
    #32
    fiyat 600 tl olmuştur.
  • 04-01-2011, 01:10:55
    #33
    kredi kartınız var ise taksit yapabiliriz. gittigidiyor ya da sahibinden üzerinden alışveriş yaparız onların pos makinasını kullanırız. istediğiniz kadar taksit yaparsınız kredi kartına. yalnız taksitli seçeneklerde ilgili siteler bir miktar komisyon koyacaktır. bu da alıcıya yansır.
  • 04-01-2011, 02:03:28
    #34
    Abi harika bir script, iyi satışlar.
  • 04-01-2011, 22:31:37
    #35
    teşekkür ederim.
  • 07-01-2011, 14:03:08
    #36
    taksit uygulaması güzel olmuş