• 12-09-2007, 01:44:14
    #10
    script şatışımız devam ediyor arkadaşlar....
  • 12-09-2007, 12:48:40
    #11
    Üyeliği durduruldu
    kardeş fiyat alabilmem mümkünmü ?
  • 12-09-2007, 23:03:58
    #12
    eastblood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay Canına - Bu kadarda olmaz diyenlere ! ile aynı tasarıma sahip sanki
    galiba
  • 12-09-2007, 23:10:22
    #13
    https://www.r10.net/html-css/55615-uc...-tasarimi.html
    Okuyun Lütfen. Ve aşağısındada bir not var

    Not : Bu Tasarımın ücreti alınamadığı için ücretsiz dağıtmaya karar verdim.
    Tasarım yüzde yüz ücretsizdir Alt tarafdaki Designed yazısını değiştirmesseniz sevinirim.
  • 20-09-2007, 18:06:14
    #14
    arkadaşlar son 3 kişiye daha veriyorum scripti...
  • 20-09-2007, 18:19:27
    #15
    Ntie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/html-css/55615-uc...-tasarimi.html
    Okuyun Lütfen. Ve aşağısındada bir not var

    Not : Bu Tasarımın ücreti alınamadığı için ücretsiz dağıtmaya karar verdim.
    Tasarım yüzde yüz ücretsizdir Alt tarafdaki Designed yazısını değiştirmesseniz sevinirim.
    şuna bi cevap yazsaydın iyi olurdu
  • 21-09-2007, 00:13:33
    #16
    Kad!r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuna bi cevap yazsaydın iyi olurdu

    arkadaşlar mizahsi.com u aldığım kişiyle iş karşılığında anlaştık sitenin yanında iş bitince bi tanede script alıcaktım ama alamadım ben de mizahsi scriptini satmaya karar verdim ...
  • 21-09-2007, 11:26:12
    #17
    Script Alındı
  • 21-09-2007, 16:56:38
    #18
    scriptin fiyatını pmlermisin bide toplam kac kişiye satıon