• 02-10-2010, 22:10:05
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    edit

    konu çöp...
  • 03-10-2010, 14:40:45
    #2
    hocam bu botlar ücretsiz paylaşılmıştı zaten. ayrıca bu kral oyun botundan sonra site 3-4 kez alt yapı değişikliğine gitti. (çalışmıyor yani) diğer hizmette olan botların kodlaması size mi ait acaba? bu soruyu sormamın sebebi bot yazan kişi ücretsiz dağıtılan botlar yerine kendi yazdıklarını paylaşır yada sorunlu botları düzeltirdi en azından..