• 29-09-2012, 18:49:34
    #19
    Pm ile msn alabilirmiyim.
  • 29-09-2012, 18:53:02
    #20
    konu linki ile birlikte p.m lütfen
  • 30-09-2012, 02:14:27
    #21
    hocam daha önce video sitem için harita yapmıştınız.Şimdiki satışınız bize ücretsiz mi ?
  • 01-10-2012, 00:33:48
    #22
    Merhaba ,

    Bu kampanya ilk iş yaptığımız kişiler içindi , yalnız r10 db si geri alınınca mesajlar ve konularda geri alındı o yüzden karışıklık oluyor. Size iş yaptığım site hakkında bana pm gönderebilirseniz durum nedir ne değildir kontrol edebilrim.