• 10-08-2010, 14:58:08
    özelden mesaj attım bakmamışsınız.Lisansız kullanım hatası alıyorum.
    ilgilenirseniz sevinirim.
  • 10-08-2010, 16:28:32
    sineperde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özelden mesaj attım bakmamışsınız.Lisansız kullanım hatası alıyorum.
    ilgilenirseniz sevinirim.
    Cevap verdim hocam.
  • 10-08-2010, 17:04:10
    bende demo alabilirmiyim ?
  • 10-08-2010, 18:24:48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HALLORITR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açıklama için teşekkürler Kral valla bu scriptte hep krallarla çalıştık kral gibi de script oldu. STRKRAL ve KRALBURADA... HitKing II ...
    Çok hoşuma gitti. ikisi de işinin ehli yazılımcılardır. Bu scriptte bir açık ve eksik olacağını hiç sanmıyorum. Hayırlı satışlar
  • 10-08-2010, 18:34:30
    Scriptde ne kadar hit yapıldı ? [en çok]
    + Demo alabilir miyim ?
  • 10-08-2010, 18:50:26
    Üyeliği durduruldu
    demo alabilirmiyim
  • 10-08-2010, 22:08:29
    XceLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende demo alabilirmiyim ?

    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Scriptde ne kadar hit yapıldı ? [en çok]
    + Demo alabilir miyim ?
    Nbilecenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo alabilirmiyim
    Demolarınızı gönderdim arkadaşlar.

    Web_Scripti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok hoşuma gitti. ikisi de işinin ehli yazılımcılardır. Bu scriptte bir açık ve eksik olacağını hiç sanmıyorum. Hayırlı satışlar
    Güzel yorumun için teşekkür ederim arkadaşım. Seninde yaptığın çalışmaları takip ediyorum. Güzel işler yapıyorsun; başarılı olursun umarım.
  • 10-08-2010, 23:07:42
    Üyeliği durduruldu
    Demo lutfen.
  • 11-08-2010, 00:44:36
    demo lütfen