özelden mesaj attım bakmamışsınız.Lisansız kullanım hatası alıyorum.
ilgilenirseniz sevinirim.
HitKing II - Daha Hızlı , Daha Güçlü
125
●5.906
- 10-08-2010, 16:28:32Cevap verdim hocam.sineperde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2010, 18:24:48Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Çok hoşuma gitti. ikisi de işinin ehli yazılımcılardır. Bu scriptte bir açık ve eksik olacağını hiç sanmıyorum. Hayırlı satışlarHALLORITR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2010, 22:08:29XceLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDemolarınızı gönderdim arkadaşlar.Nbilecenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel yorumun için teşekkür ederim arkadaşım. Seninde yaptığın çalışmaları takip ediyorum. Güzel işler yapıyorsun; başarılı olursun umarım.Web_Scripti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle