• 24-06-2010, 16:47:38
    #19
    Ben optimizasyon yaptırmıştım ama bende otomatik silmiyor, girip kendim siliyorum?
  • 24-06-2010, 16:56:27
    #20
    sercan37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben optimizasyon yaptırmıştım ama bende otomatik silmiyor, girip kendim siliyorum?
    Yanlış konuya yazıyorsunuz, sizdeki admin paneli üzerinden video silme bu otomatik ve ayrı ücrete tabi.
  • 24-06-2010, 22:52:43
    #21
    Asynchronous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış konuya yazıyorsunuz, sizdeki admin paneli üzerinden video silme bu otomatik ve ayrı ücrete tabi.
    tmm ben bunuda istiyorum pm atar mısın
  • 24-06-2010, 23:26:01
    #22
    pm atılcak birşey yokki hocam herşey konuda yazılı.
  • 25-06-2010, 13:41:33
    #23
    Asynchronous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm atılcak birşey yokki hocam herşey konuda yazılı.
    ödeme bilgilerini gönder ödeme yapayım
  • 25-06-2010, 23:17:36
    #24
    db şişmesi harici bir faydasoı varmı acaba yani indexlemede falan,
    kullanan arkadaşlarda bu yönde bir değişiklik varmı?
  • 20-09-2010, 12:43:42
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu paketten 1 tanede ben almak istiyorum msn adresini pm lermisin hocam.