• 19-04-2010, 02:18:43
    #10
    Lütfen kişisel tartışmalarınızı özelden yapın. Tasarımı beğenmeyip scripti alan varsa değiştirir kullanır. Kimseyi birşeyi beğenmeye zorlamıyoruz.

    Script fiyatını 750 TL ye çektim. Ciddi alıcılar varsa görüşebiliriz.
  • 02-05-2010, 17:06:04
    #11
    Script tarafımca alınmısdır. Scriptin tasarımını önceden ben yapmısdım ,şimdi bir müşterim için alıp giydiricem. Tesekkürler.