• 09-02-2010, 23:34:51
    #28
    Demo verdiğiniz tarzda bişeyi ne kadara yazarsınız ? ve zaman ?
  • 10-02-2010, 01:06:22
    #29
    PM gönderilmiştir.
  • 27-02-2010, 01:59:39
    #30
    Demolar konuya eklenmiştir. Konu günceldir.
  • 27-02-2010, 02:31:58
    #31
    Gayet güzel çalışmalar yapmışsınız, tebrik ederim.
  • 27-02-2010, 02:34:58
    #32
    Teknonix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet güzel çalışmalar yapmışsınız, tebrik ederim.
    Teşekkürler, Application içinde dolaşan insanları Facebook dan kopmuş hale getirmekden se Facebook içinde dolaşıyormuş gibi bi hava oluşturmaya çalıştım umarım başarılıdır.
  • 27-02-2010, 02:37:47
    #33
    pm alabilirmiyim
  • 27-02-2010, 03:01:29
    #34
    schumifan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm alabilirmiyim
    Neyle ilgili acaba? Konuyu tam okudunuz mu acaba? Projeniz veya satın almak istediğiniz eklentiyi söylerseniz yardımcı olabilirim.
  • 27-02-2010, 12:13:50
    #35
    eklenti fiyatları nelerdir.
  • 27-02-2010, 12:23:45
    #36
    byfobi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eklenti fiyatları nelerdir.
    Şarkı sözü : 80 TL
    Video scriptinin fiyatları farklı https://www.r10.net/script-satisi/577...-gosterme.html bu konudan bakabilirsin.