• 14-01-2010, 01:01:42
    #10
    ahmet88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 tl ye e-ticaret sitesi

    php ve asp sistemimiz mevcut

    detaylı bilgi için web sitemizi ziyaret ediniz www.bekerbilisim.info

    msn satis@bekerbilisim.info
    referanslarınızdan http://netsiparis.tk adlı siteye bir göz atayım dedim aa birde ne göreyim
    css dosyasında
    Alıntı
    /*
    $Id: stylesheet.css 1739 2007-12-20 00:52:16Z hpdl $
    osCommerce, Open Source E-Commerce Solutions
    http://www.oscommerce.com
    Copyright (c) 2003 osCommerce
    Released under the GNU General Public License
    */
    osCommerce nezamandan beri para ile satılır oldu ? sizi gidi yazılımcı bozuntuları sizi
  • 14-01-2010, 01:08:32
    #11
    adreni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oscommerce gibi duruyor
    direk oscommerce desek
  • 14-01-2010, 16:42:11
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar sitemiz yaplmıştır şimdi girebilirsiniz
  • 14-01-2010, 16:46:38
    #13
    Üyeliği durduruldu
    BANLANMASI GEREKMEZMI rapor edelım arkadaşlar kendini herkez çakal zannediyor yahu
  • 14-01-2010, 16:47:39
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ahmet88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar sitemiz yaplmıştır şimdi girebilirsiniz
    scriptmi satıyorsun temamı satıyorsun? şayet scripti satıyorsan banlanman an meseledir
  • 16-01-2010, 14:26:07
    #15
    erkanca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BANLANMASI GEREKMEZMI rapor edelım arkadaşlar kendini herkez çakal zannediyor yahu
    neden satılmazmı temamı yaparsatarım mesala gg ye bir bakarmısınız herkes tema yapıp satıyor ayrıca oscommerce kötü bir yazılım degil çok kullanıcısı var vede kendini kanıtlamış bir scriptdir
  • 16-01-2010, 15:19:16
    #16
    netsiparis.tk oscommerce
  • 17-01-2010, 01:46:17
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    plaketkupa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    netsiparis.tk oscommerce

    Evet netsiparis.tk kesinlikle oscommerce, ama ALLAH AŞKINA !

    100 TL ye siz ne alabileceğinizi zannediyorsunuz ? Uzay gemisi filan mı ? Yada 100 TL ye, 1-2 Milyara satılan alışveriş scriptlerine benzer scriptlerden mi satıldığını düşündünüz bir an bu konuda, bu sözlerim plaketkupa için değildir, ama konuda atıp tutanlar 100 TL için fazla havadan uçmasınlar.
  • 17-01-2010, 01:50:24
    #18
    EuDownload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    referanslarınızdan http://netsiparis.tk adlı siteye bir göz atayım dedim aa birde ne göreyim
    css dosyasında
    osCommerce nezamandan beri para ile satılır oldu ? sizi gidi yazılımcı bozuntuları sizi
    Güzel demişsin tebrik ediyorum, Fakat tüm bu lafları söylemeden önce GNU General Public License nedir ? ne der ? neye izin verir ? ne yapar bi okuyup araştırsaymışsın hoş olacakmış, hatta belki bu mesajı bile yazmayacaktın GNU General Public License ın ne olduğunu bilseydin.