erkanca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BANLANMASI GEREKMEZMI rapor edelım arkadaşlar kendini herkez çakal zannediyor yahu
neden satılmazmı temamı yaparsatarım mesala gg ye bir bakarmısınız herkes tema yapıp satıyor ayrıca oscommerce kötü bir yazılım degil çok kullanıcısı var vede kendini kanıtlamış bir scriptdir